Poniższa analiza dotyczy obecności w przestrzeni mediów społecznościowych tematu reklamy Lidl “słodki jeżu” w kontekście kryzysowych wpisów. Opracowanie dotyczy okresu 28.06.2017 od g. 8:00 do 30.06.2017 do g. 14:00.

28.06.2017 Lidl opublikował na swoim profilu post poniższy post reklamujący cukier.

Chronologia kryzysu.

Analiza wzmianek i komentarzy w ujęciu godzinowym.

Warto zwrócić uwagę na:

  • Negatywne opinie pojaiwły sie dopiero po 24h od publikacji posta.
  • Liczba wzmianek w szczytowym momencie kryzysu była tylko 5 krotnie większa o średniej dziennej.

Czasowe zestawienie liczy komentarzy pokazuje że kryzys nie uzyskał dużego zasięgu w sieci.

Główny powodem niskiego zasięgu było mimo wszystko niskie zainteresowanie użytkowników sieci tematem co można zaobserwować w liczbie interakcj oraz wyszukiwaniach

Miejsca dyskusji

Facebook

Twitter

Sentyment opinii

Komentarz

Doświadczenie mówi jedno za mały zasięg, za mało interakcji i wzmianek na poważny kryzys w sieci.

dane: www.brand24.pl www.monitori.pl www.unamo.com www.google.com/trends