Codzienny przegląd najciekawszych informacji z branży mediów internetowych i społecznościowych. Zapraszamy do lektury.

Rzecznik Lecha Wałęsy podał się do dymisji

fakty.interia.pl, 1 października 2018 r. Mirosław Szczerba, rzecznik prasowy Lecha Wałęsy, podał się do dymisji. “Przepraszam za fake news” – napisał w mediach społecznościowych. Czytaj więcej…

 


Wyciek danych użytkowników Facebooka może łamać przepisy RODO. Spółce grozi gigantyczna kara

money.pl, 1 października 2018 r. Spółce Marka Zuckerberga grozi nawet 1,63 mld dolarów kary. Wszystko przez gigantyczny wyciek danych, do którego doszło pod koniec września. Czytaj więcej…

 


Szwecja ostatecznie żegna się z oficjalnym krajowym kontem na Twitterze

thelocal.se, 1 października 2018 r. Oficjalne konto Szwecji na Twitterze zamilkło w niedzielę wieczorem, po latach cotygodniowego tweetowania Szwedów z hashtagiem @Sweden. Czytaj więcej…

 


Szef reklamy na Twitterze o strategii firmy i walce o wybory

cnbc.com, 1 październik 2018 r. Julia Boorstin z CNBC zasiadła wraz z Mattem Derella, szefem reklamy na Twitterze, aby omówić strategię reklamową portalu oraz kwestię zwiększania przychodów firmy oraz jej walki z manipulacjami wyborczymi. Czytaj więcej…

 


Facebook umożliwia reklamodawcom targetowanie użytkowników na podstawie ich profilu cienia

mashable.com, 28 września 2018 r. Ograniczyłeś informacje, które reklamodawcy widzą na twoim profilu na Facebooku, ale wciąż wyświetlają ci się reklamy prawie idealnie dopasowane do ciebie? Możliwe, że to za sprawą twojego profilu cienia. Czytaj więcej…

 


Pakistańskie Ministerstwo uruchamia konto na Twitterze, aby ujawnić fake news

geo.tv, 1 października 2018 r. Ministry of Information and Broadcasting w Pakistanie uruchomiło konto na Twitterze @FakeNews_Buster, aby ujawnić fałszywe wiadomości. Czytaj więcej…

 


Czy Google, Twitter i Facebook walczą z fake news w UE?

marketrealist.com, 1 października 2018 r. Google, Facebook, Twitter i inne firmy technologiczne stają w obliczu rosnącej presji ze strony prawodawców w Stanach Zjednoczonych i Unii Europejskiej, aby ograniczyć rozpowszechnianie fałszywych wiadomości i dezinformacji na swoich platformach. Czytaj więcej…

  Przegląd mediów • środa, 16 stycznia 2019 r.