Codzienny przegląd najciekawszych informacji z branży mediów internetowych i społecznościowych. Zapraszamy do lektury.

Jak firma ma walczyć z hejtem w internecie?

gazetaprawna.pl, 7 stycznia 2019 r. Przedsiębiorcy nierzadko stają się obiektem ataków hejterskich. W takiej sytuacji zwykle stawiają sobie pytanie: jak podjąć walkę z hejtem, aby była skuteczna? W przypadku przedsiębiorców niezwłoczna reakcja na tego typu działania ma szczególnie istotne znaczenie z uwagi na to, że hejt może negatywnie wpłynąć na renomę, markę, pozycję na rynku, a także budowane latami zaufanie klientów i kontrahentów. Czytaj więcej…

 


Facebook uznaje użytkownika za potencjalnego samobójcę i wysyła do niego policję. To musi budzić wątpliwości

spidersweb.pl, 8 stycznia 2019 r. Opracowane przez Facebooka mechanizmy zapobiegania samobójstwom budzą coraz większe wątpliwości. W centrum problemu staje prywatność użytkowników. Czytaj więcej…

 


Blue Monday – prawda czy mit? Kiedy wypada najbardziej depresyjny dzień w roku? 

chillizet.pl, 8 stycznia 2019 r. Blue Monday to najbardziej depresyjny dzień w roku. Kiedy przypada, czym jest i dlaczego “niebieski poniedziałek” budzi tyle kontrowersji? Istnieją podejrzenia, że termin ten to hasło reklamowe i fake news, który przeniknął do świadomości ludzi na całym świecie. Czytaj więcej…

 


Ponura wizja fake news w 2019 roku

niemanlab.org, 8 stycznia 2019 r. Czy jakość informacji wykorzystywanych do dokonywania wyborów politycznych poprawi się w 2019 roku? A może jesteśmy u progu jeszcze gorszej ery fałszywych wiadomości i innych błędnych informacji, dezinformacji i złych informacji? Czytaj więcej…

 


2019: rok, w którym fake newsy stają się nam bliskie i nikt z niczym się nie zgadza

stopfake.org, 8 stycznia 2019 r. Rosnąca liczba zgłoszeń i danych na temat fałszywych wiadomości, dezinformacji, treści stronniczych i wszelkich newsów jest trudna do ogarnięcia. Ten tygodniowy przegląd przedstawia najważniejsze wydarzenia, które mogłeś przegapić. Czytaj więcej…