Codzienny przegląd najciekawszych informacji z branży mediów internetowych i społecznościowych. Zapraszamy do lektury.

UPC odpowiada Orange czym jest miłość. „Love to nie hejt, nie napinaj się więcej”

media2.pl, 18 czerwca 2019 r. UPC przekonuje, że kocha swoich klientów i chce dawać im jak najwięcej radości. Dlatego na co dzień operator „ogarnia swoje podwórko” najlepiej jak potrafi i skupia się „na tym, w czym jesteśmy najlepsi – dostarczaniu najlepszej telewizji i superszybkiego internetu opartego na światłowodzie”. W nowej internetowej kampanii przygotowanej wraz agencją kreatywną K2 sieć UPC Polska odpowiada z miłością i „bez napinki” na mały hejt ze strony pomarańczowej konkurencji. Nowa kampania to między innymi odpowiedź na medialne działania rzecznika sieci Orange Polska, operatora, który także mocno stawia na oferowanie internetu w technologii światłowodowej. Pomarańczowy gracz w swoich publikacjach przekonuje klientów, że operatorzy kablowi nie świadczą „prawdziwego” światłowodem doprowadzanego do mieszkania klienta (FTTH – Fiber to the Home), a jedynie doprowadzają światłowód maksymalnie do budynku a później wykorzystują kable koncentryczne, którymi dochodzą do klientów. Czytaj więcej…

 


Adobe tworzy nowe narzędzie, aby pomóc w identyfikacji fałszywych zdjęć

marketindustryjournal.com, 18 czerwca 2019 r. Jeśli masz stronę internetową, jedną z najbardziej potrzebnych rzeczy jest wyjątkowa jakość zdjęć. Jednak sieć jest przeciążona milionami fałszywych obrazów, co może stanowić poważny problem dla Twojej witryny. Aby walczyć z tym problemem, Adobe wymyśliło nowe narzędzie, które pomoże w zidentyfikowaniu fałszywych obrazów. Narzędzie to wykorzystuje sztuczną inteligencję do wykrywania zdjęć oraz ich edytowania na wypadek, gdyby okazało się, że są one fałszywe. Nie chodzi tylko o wykrywanie, ale także o znalezienie fałszywego obrazu, wideo lub dźwięku. Dzięki temu narzędziu ludzie nie będą mogli używać już fałszywych, wyimaginowanych lub sfabrykowanych treści. Czytaj więcej…

  Instagram chce wyeliminować hejt i nękanie; Zmiany na YouTube wywołują kontrowersje

 


Jak niebezpieczne są fałszywe wiadomości?

canadafreepress.com, 18 czerwca 2019 r. Kiedy prezydent Trump oświadcza, że większość relacji dotyczących jego i jego administracji to „fałszywe wiadomości” lub że media ignorują negatywne historie dotyczące demokratów, dowody wskazują, że ma rację. Ale czy to takie istotne? Czy wiedziałeś, że w ubiegłym tygodniu dwieście nielegalnych imigrantów pochodzących z Konga, przechwyconych przez strażników granicznych, miało pozytywny wynik badania na śmiertelnie i wysoce zaraźliwego wirusa Ebola? Czy wiedziałeś, że YouTube umieszcza miliony anty-Trumpowskich, działających na podświadomość wiadomości w różnych filmach? Z pewnością nie wiedziałeś o tych rzeczach. Ale prawie każdy Amerykanin słyszał o zmowie prezydenta Donalda Trumpa z Rosją. Z drugiej strony, historie dotyczące Eboli i YouTube też nie są prawdziwe, ale w erze fałszywych wiadomości nigdy nikt by o nich nie usłyszał, gdyby rzeczywiście istniały. Mówiąc najprościej, fake newsy niszczą i kończą prawdziwe życie i poważnie szkodzą jakości życia w każdym aspekcie amerykańskiego społeczeństwa. Czytaj więcej…