Negatywne opinie w internecie to dziś powszechne zjawisko. Krytyka, hejt, fake newsy, czasem zwykła niechęć do marki… Obecność marki w świecie on-line stawia ją przez wyzwaniami, a brak kontroli opinii może być powodem pogorszenia wizerunku i może być powodem braku zaufania ze strony potencjalnych klientów czy kontrahentów.

Negatywne opinie są dziś dostępne już po wejściu w wyszukiwarkę Google. To one będą skutecznie zniechęcać do współpracy czy korzystania z usług. Negatywny wizerunek przełoży się bezpośrednio na obniżenie wskaźników sprzedażowych i finalnie wpłynie negatywnie na osiągane zyski. A to dopiero wstęp…

Od początku naszej działalności przeprowadziliśmy już ponad 14 tys. legalnych interwencji chroniących wizerunek naszych Klientów! Usuwanie negatywnych opinii pozwoliło zadbać o dobre imię setek firm i instytucji.

Nasze usługi są dla Ciebie, jeśli zostałeś poszkodowany przez negatywne opinie i odczuwasz wymierne skutki z tego powodu.

Usługa usuwania negatywnych opinii obejmuje:

  • Analizę i monitoring czynników zapalnych (wpisy, negatywnie opinie, negatywne komentarze);
  • Interwencje prawne w imieniu Klienta, doradztwo i konsultacje;
  • Usuwanie negatywnych opinii zagrażających wizerunkowy produktu bądź firmy;
  • Archiwizację usuniętych negatywnych wpisów;
  • Działania niestandardowe w momencie, gdy dotychczasowe metody na usuwanie negatywnych opinii, komentarzy i innych treści zawiodą.

Dlaczego warto skorzystać z usług usuwania negatywnych opinii?

  • Masz pełną kontrolę nad wizerunkiem swojej firmy w internecie;
  • Kontrolujesz sytuację i działasz prewencyjnie;
  • Zapewniasz dodatkową ochronę wizerunkową swojej działalności biznesowej.

Usuwanie negatywnych opinii w internecie to strategia!

Jeśli wiesz, że istnieją negatywne lub nieprawdziwe opinie, skorzystaj z naszych usług. Oferujemy działania z zakresu usuwania negatywnych opinii, komentarzy i innych treści z Internetu, w tym stałego monitoringu wizerunku on-line.

apostołowie opinii

Szukasz indywidualnej oferty dla usług usuwania negatywnych opinii z Internetu? Skontaktuj się z nami i opisz swój problem wizerunkowy. Odpowiemy w przeciągu 24 godzin, od otrzymania Twojego zapytania ofertowego.

  Czy marki przetrwają erę fake newsów, zmęczonych konsumentów i trolli?