Codzienny przegląd najciekawszych informacji z branży mediów internetowych i społecznościowych oraz fake news, hejtu, mowy nienawiści i kryzysów w sieci.

Jak identyfikować fałszywe wiadomości – 5 wskazówek

newsroom.howard.edu, 6 maja 2020 r. Ludzie na całym świecie stosują dystans społeczny z powodu pandemii koronawirusa, dlatego coraz więcej z nich szuka treści w różnych źródłach informacji. Według profesor Jennifer Thomas z Uniwersytetu Howarda, daje to możliwość rozprzestrzeniania się błędnych informacji. Czytaj więcej…


Jak marki mogą wejść na TikTok z kanałami firmowymi

martechtoday.com, 4 maja 2020 r. TikTok był już najszybciej rozwijającą się platformą w historii, ale podczas kwarantanny przeszedł na jeszcze wyższy poziom. Wielu ludzi utknęło w domu, dlatego platforma stała się międzynarodową rozrywką, z ponad 100 milionami pobrań w samym marcu. Wzrost ten napędzany jest głównie przez osoby w wieku 25–45 lat, a także rosnącą liczbę konsumentów w starszym wieku. Aby nadążyć za zachowaniami konsumentów, marki starają się zrozumieć TikTok. Czytaj więcej…


3 powody, dla których TikTok zostanie na dłużej

entrepreneur.com, 6 maja 2020 r. Bez względu na to, czy jesteś zapalonym twórcą treści, czy przedsiębiorcą zorientowanym na marketing, mam dla Ciebie wiadomość: TikTok nie zniknie w najbliższym czasie. Aplikacje społecznościowe pojawiają się i znikają, ale konsumpcja treści wideo stale rośnie. Godziny spędzone na śledzeniu treści na smartfonie są na dobrej drodze, by ostatecznie przekroczyć godziny spędzone na oglądaniu telewizji. Czytaj więcej…