Codzienny przegląd najciekawszych informacji z branży mediów internetowych i społecznościowych oraz fake news, hejtu, mowy nienawiści i kryzysów w sieci.

Jak radzić sobie z hejtem? 8 sprawdzonych sposobów

elle.pl, 28 lipca 2020 r. Hejt to pojęcie w dzisiejszych czasach mocno nadużywane i często źle rozumiane. W odróżnieniu od konstruktywnej krytyki hejt jest wypełniony nienawiścią i nie ma w sobie żadnej wartości merytorycznej

Zjawisko to występuje najczęściej w internecie, choć można zostać zhejtowanym również w realnej rzeczywistości. Jak radzić sobie z hejtem? Jak obronić się przed pełną gniewu krytyką?

Jak powinna zachowywać się osoba, która padła ofiarą hejtera? Hejt jest formą agresji werbalnej, spotykanej najczęściej w internecie. Środowisko to sprzyja wydawaniu opinii bez ponoszenia żadnych konsekwencji. Wiele osób czuje się w internecie po prostu bezpiecznie i anonimowo, dlatego pozwalają sobie na dużo więcej niż realnie. Czytaj więcej…


Walka z fake newsami o 5G jest trudna

rp.pl, 28 lipca 2020 r. Sieć piątej generacji z punktu widzenia telekomunikacji nie jest niczym rewolucyjnym. Niestety również nasze społeczeństwo stało się ofiarą dezinformacji na temat sieci 5G – mówi Wanda Buk, wiceminister cyfryzacji. Sama sieć piątej generacji z punktu widzenia telekomunikacji nie jest niczym rewolucyjnym.

Oczywiście zapewnia bardzo dobre parametry. Lepsze niż wcześniejsze generacje sieci, z których cały czas korzystamy. To zwykły krok do przodu jeśli idzie o wykorzystanie dostępnych rozwiązań. Natomiast społeczeństwo spotyka się z narracją, że sieć piątej generacji to coś absolutnie nowego, że są to jakieś nowe zjawiska fizyczne, nowe pole elektromagnetyczne, które jest silniejsze, że to fale dotychczas niewykorzystywane.

Jest to zbitka skrajnych informacji złożona w całość, która brzmi alarmistycznie, niezrozumiale, a co za tym idzie przerażająco. Czytaj więcej…


LinkedIn stworzył poradnik naprawczy dla firm po pandemii

socialpress.pl, 28 lipca 2020 r. Czas pandemii nie jest najłatwiejszy dla firm. Przedsiębiorcy pragną jej końca, chociaż powrót także wiąże się z wieloma niewiadomymi. Dlatego LinkedIn przygotował specjalny poradnik mający im pomóc.

Wydany przez LinkedIn przewodnik ma 12 stron. Omawia przy tym pięć najważniejszych kwestii, czyli: budowanie marki, planowanie strategiczne, zarządzanie zmianami, planowanie mediów oraz planowanie wiadomości. W każdym rozdziale znajdują się odpowiednie rady, w jaki sposób ożywić na nowo gospodarkę oraz ochronić firmę przed negatywnymi skutkami pandemii.

W przewodniku znajdują się też sposoby na ocenienie swojej działalności po pandemii, a także rady ekspertów branżowych, dane, wskazówki oraz uwagi, na które firmy powinny zwrócić uwagę. Czytaj więcej…