Twitter zapowiedział, że wdroży nowe metody moderacji treści, aby wychwycić więcej dezinformacji dot. koronawirusa. Wcześniej to samo zapowiedziało szefostwo Facebooka. Firma będzie wymagała od użytkowników usuwania tweetów, które zaprzeczają wskazówkom ekspertów, naukowców i pracowników służby zdrowia. Tweetów, które zachęcają do fałszywego lub nieskutecznego leczenia i profilaktyki. Dotyczyć to będzie także...
Agencja Edelman przygotowała obszerny raport pt. „Trust and the Coronavirus”. Widać w nim spore obawy społeczeństwa związane z falą fake newsów i całkowitym brakiem zaufania m.in. do mediów. Badanie przeprowadzono w 10 krajach na 10 000 respondentach (w tym we Włoszech, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Południowej Korei,...
tiktok
Nie masz pojęcia, co to jest TikTok? Nie wiesz, dlaczego Twoja firma powinna zwrócić na TikTok szczególną uwagę? Warto więc zrozumieć potencjał tej aplikacji jako platformy marketingowej. Siła trendu Według najnowszych danych, wzrost popularności aplikacji TikTok w najbliższym czasie nie zwolni. Dlatego sensowne jest zrozumienie, w jaki sposób marki i firmy...
TikTok
TikTok to najpopularniejsza aplikacja social media. Jaki jest jej użytkownik? Kocha ubrania z sieciówek, sięga po popularne kosmetyki, jako przekąskę wybiera chipsy, a w wolnych chwilach tańczy – taki właśnie obraz użytkownika TikToka wyłania się z najnowszego badania Open Mobi. Komunikacja z Generacją Z Generacja Z już niebawem będzie stanowiła...
hejt na zenka
W Internecie rozpętał się hejt na Zenka. Muzyk występuje już trzy dekady i tyle samo jest najpopularniejszym artystą disco polo. Jego występ podczas “Sylwestra Marzeń” obejrzało ponad 8 mln osób przed telewizorami i ponad 70 tys. pod sceną. Zenek Martyniuk, urodzony w Gredelach na Podlasiu, to niewątpliwie król polskiej sceny...
Sieć dyskontów Lidl postanowiła otworzyć swój sklep internetowy. Jednym z elementów promocji miało być wzbogacenie oferty o torebki Michael Kors, marki odbieranej powszechnie jako premium. Informacja ta zelektryzowała szczególnie żeńską część klientów, bowiem ekskluzywne produkty można było nabyć za pół ceny. Tylko w e-sklepie Lidl swój pomysł na otwarcie sklepu on-line...