Wizerunek
WIZERUNEK

Continue to the category
Google znajduje się wśród wyszukiwarek, które pokazują fałszywe i potencjalnie niebezpieczne, podrobione towary. Dzieje się tak w przypadku aż 60 proc. wyników wyszukiwania. Dane pochodzą z badań przeprowadzonych przez firmę Incopro, zajmującą się ochroną własności intelektualnej i marką, wspólnie z Marketing Dive. Firma żąda, aby Google, Bing, Baidu i...
Reputacja może stanowić nawet 90 proc. wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Choć dobrą reputację buduje się latami, a stracić można ją w jednej chwili, większość firm w Polsce reaguje dopiero wówczas, gdy pojawi się kryzys.
Fałszywe wiadomości i deepfakes to sposób na manipulowanie każdym, od dyrektorów generalnych po „marionetkowych polityków”. Dzieje się to za pomocą zaawansowanego oprogramowania imitującego twarz i głos. Oznacza to, że konsumentom trudniej niż kiedykolwiek ufać temu, co słyszą i widzą online. „Ta technologia ma również zdolność stawiania marek na kompromitujących pozycjach...
Dobre wieści płyną szybko, ale złe wieści jeszcze szybciej. To prawda znana od bardzo dawna. Jednak w dzisiejszych czasach przepływ informacji jest przerażająco szybki i łatwy i niewiele trzeba, aby firma wpadła w kryzys PR. Dużo łatwiej niż kiedykolwiek jest dać komuś złą recenzję, której nie da się wymazać....
Public Relations jest kluczowe dla firmy. Oto sześć podstawowych wskaźników PR, które należy brać pod uwagę, by efektywnie mierzyć jej sukces. 1. Wpływ marki Należy bezwzględnie zmierzyć wpływ swoich kampanii public relations. Kampanie mogą wpływać zarówno na świadomość marki, jak i reputację, więc ich wynik jest podstawowym miernikiem. Świetny PR może...
Według najnowszych badań Kantar TNS, przeprowadzonych na zlecenie marki Sprite w ramach globalnej kampanii „Niech gadają. Żyj rześko.” – której istotą jest wspieranie autentyczności, prawa do bycia sobą oraz wyrażania tego – ponad połowa młodych Polaków (16-19 lat) doświadczyła hejtu w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jeszcze więcej osób przyznaje,...