Wizerunek
WIZERUNEK

Continue to the category
Zazwyczaj "wysyłają" znaki ostrzegawcze i pojawiają się najpierw w mediach społecznościowych, a potem - gdy nie mamy szczęścia - trafiają na portale informacyjne lub do mediów drukowanych i telewizji. Kryzysy... główny problem brandów w sieci. Kryzysy w sieci mogą być potężne i powodować wiele szkód, zarówno dla osób fizycznych, firm,...
Gdy reklamy danej firmy są wyświetlane obok sfabrykowanych artykułów, cierpi na tym reputacja przedsiębiorstwa. Wzrost liczby fake newsów w Internecie jest niepokojący. Od 2017 r. dwie trzecie Amerykanów dostawało wprost na ekrany swoich telefonów tego typu treści, głównie w social media. Negatywny wpływ fejków prawdopodobnie wzrośnie, ponieważ media elektroniczne zastępują...
Google prawie wszystkie pieniądze zarobił dzięki reklamom. To był dynamicznie rozwijający się biznes. Jak wyglądać może upadek tak wielkiej firmy w świetle wiedzy, jaką dziś dysponujemy? Kiedy Google wciąż był tylko pomysłem, jego założyciele uważali, że wyszukiwarki finansowane z funduszy byłyby z natury stronnicze dla reklamodawców i z dala od...
Rosnąca liczba pojawiających się fake newsami podważa zaufanie ludzi do tradycyjnych mediów. Przedstawiciele mediów i rządy powinny połączyć siły w walce z tym zjawiskiem. Dr Sam Kamau, wykładowca Aga Khan University Graduate School of Media and Communications powiedział, że wartość prawdziwych informacji maleje od kilku lat, ponieważ ludzie są...
W dzisiejszych czasach influencerzy bardzo szybko stają się markami i ekspertami od obsługi klienta. Każdego dnia widzimy tych, którzy pozyskują potężne rzesze klientów i tworzą wysoce opłacalne partnerstwa. To daje tradycyjnym markom powód do zmartwień. Influencerzy wykazali się głębokim zrozumieniem, jak efektywnie wykorzystać życzenia fanów i rozwijać lojalne, globalne społeczności...
W Internecie codziennie pojawia się ogromna ilość informacji. Nie zawsze są to jednak informacje prawdziwe i godne zaufania. Dlatego wydawcy i dziennikarze powinni zachować czujność, aby nie dopuścić do tego, żeby fałszywe lub zwodnicze treści pojawiały się publicznie. W tym celu powinni zastosować pewne rozwiązania w ramach swojej strategii...