Wizerunek
WIZERUNEK

Continue to the category
David Hickey z Meltwater sprawę absurdu niektórych fałszywych wiadomości typu: frytki, które leczą łysienie, czy zakaz sprzedaży kebabów w Europie, podsumowuje stwierdzeniem, że jest to bardzo duże wyzwanie dla firm, aby broniąc swojej reputacji nie wdały się w niepotrzebną walkę z tymi nieprawdziwymi informacjami. Fałszywe wiadomości są wszędzie. Ich wpływ...
Niedawne badanie przeprowadzone przez News24 ujawniło, że wiele z największych marek RPA nieumyślnie finansowało fałszywe serwisy informacyjne. Wiele z tych marek (lub reprezentanci ich agencji) przyznało się do ignorancji twierdząc, że mają niewielki wpływ na to, gdzie trafiają ich reklamy. W rzeczywistości jednak marki mają znacznie większą kontrolę nad reklamą...
Kiedy nowe słowo wchodzi do słownika, zwykle oznacza, że jakiś nowy pomysł włączył się do naszego zbiorowego słownictwa. W tym kontekście Oxford English Dictionary określił "post-prawdę" jako przymiotnik, który zdefiniował jako "odnoszący się lub określający okoliczności, w których obiektywne fakty mają mniejszy wpływ na kształtowanie opinii publicznej niż odwoływanie...
Termin "fake news" dotarł już chyba wszędzie, a wraz z nim rosnące obawy kierownictwa największych korporacji, że to właśnie ich marka może kiedyś stać się celem. Niedawno firma Pepsi doświadczyła fałszywego ataku informacyjnego, który obniżył cenę ich akcji o 3,5% w pierwszym dniu i łącznie 5,5% spadek w przeciągu...
Gdy kupujesz produkty online, zarówno dla siebie, jak i dla Twojej firmy, opinie prawdopodobnie ważą się w procesie podejmowania decyzji. Sprawdzając dany produkt sugerujemy zdecydować się (na przykład na portalu Amazon) na rzeczy, które posiadają wiele pozytywnych opinii, a nie tylko jedną ocenę (dla przykładu tylko czterogwiazdkową). To samo dotyczy...
Nowe badania  Google pokazują działanie opinii zamieszczanych w sieci i ich wpływ na proces zakupowy potencjalnych klientów. Przebadano grupę 1000 użytkowników, aby sprawdzić jak takie komentarze wpływają na ich decyzje zakupowe. Czy istniej świat poza pierwszą stroną w Google?  Badania w pierwszej fazie skupiły się na zrozumieniu jak głęboko kupujący korzystają...