Wizerunek
WIZERUNEK

Continue to the category
Public Relations jest kluczowe dla firmy. Oto sześć podstawowych wskaźników PR, które należy brać pod uwagę, by efektywnie mierzyć jej sukces. 1. Wpływ marki Należy bezwzględnie zmierzyć wpływ swoich kampanii public relations. Kampanie mogą wpływać zarówno na świadomość marki, jak i reputację, więc ich wynik jest podstawowym miernikiem. Świetny PR może...
Według najnowszych badań Kantar TNS, przeprowadzonych na zlecenie marki Sprite w ramach globalnej kampanii „Niech gadają. Żyj rześko.” – której istotą jest wspieranie autentyczności, prawa do bycia sobą oraz wyrażania tego – ponad połowa młodych Polaków (16-19 lat) doświadczyła hejtu w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jeszcze więcej osób przyznaje,...
Etyka w korzystaniu ze sztucznej inteligencji staje się fundamentalna dla zdobycia zaufania ludzi. Takie wnioski płyną z nowego badania przeprowadzonego przez Instytut Badawczy Capgemini. W miarę rozwoju dana organizacja może chcieć wykorzystać zalety sztucznej inteligencji. Konsumenci, pracownicy i obywatele przyglądają się jednak uważnie poczynaniom firmy i są gotowi nagradzać lub...
Czy ta osoba istnieje? Być może uwierzysz, że to prawdziwy człowkek, jednak został on stworzony sztucznie przez stronę „thispersondoesnotexist.com”. Strona korzysta z technologii „Generative Adversarial Network” (GAN), która korzysta z machine learning do tworzenia realistycznych zdjęć ludzi na podstawie przeciętnych twarzy. Od 2014 r. strona internetowa przyczyniła się do...
Zazwyczaj "wysyłają" znaki ostrzegawcze i pojawiają się najpierw w mediach społecznościowych, a potem - gdy nie mamy szczęścia - trafiają na portale informacyjne lub do mediów drukowanych i telewizji. Kryzysy... główny problem brandów w sieci. Kryzysy w sieci mogą być potężne i powodować wiele szkód, zarówno dla osób fizycznych, firm,...
Gdy reklamy danej firmy są wyświetlane obok sfabrykowanych artykułów, cierpi na tym reputacja przedsiębiorstwa. Wzrost liczby fake newsów w Internecie jest niepokojący. Od 2017 r. dwie trzecie Amerykanów dostawało wprost na ekrany swoich telefonów tego typu treści, głównie w social media. Negatywny wpływ fejków prawdopodobnie wzrośnie, ponieważ media elektroniczne zastępują...