Wizerunek
WIZERUNEK

Continue to the category
ochrona reputacji
Hejt i czarny PR to zmora przedsiębiorców. Może to być metoda służąca nie tylko zwykłemu oczernianiu wizerunku, ale też forma wyłudzenia pieniędzy. Jak wiadomo walka z nienawiścią i hejtem jest trudna i wiele jeszcze musimy na tym polu zrobić. Na kryzys w sieci jest sposób. Czyszczenie internetu z niekorzystnych i...
apostołowie opinii
Public relations. Codzienna, trudna praca nad wizerunkiem naszej firmy czy marki w sieci. Wiadomo, że oczekujemy szybkich i dobrych efektów. Pytanie brzmi – jak sprawdzić skuteczność tego, co robimy? Analizowanie efektów swojej pracy to jedno z obowiązkowych zadań szefa marketingu. Pozwala to na dokonywanie zmian w przyjętej strategii, ale też...
zarządzanie marką
Zarządzanie marką jest jedną z najważniejszych części marketingu. Stworzenie wizerunku firmy, którą ludzie lubią i której ufają, może zająć dużo czasu i dużo pracy. O wiele szybciej można sprawić, że marka straci w oczach klientów. Istnieją pewne sytuacje, w których firmy muszą sobie z tym poradzić. Jeśli zostaną niewłaściwie...
usuwanie negatywnych opinii
Negatywne opinie w internecie to dziś powszechne zjawisko. Krytyka, hejt, fake newsy, czasem zwykła niechęć do marki… Obecność marki w świecie on-line stawia ją przez wyzwaniami, a brak kontroli opinii może być powodem pogorszenia wizerunku i może być powodem braku zaufania ze strony potencjalnych klientów czy kontrahentów. Negatywne opinie są...
hejt
Świąteczny hejt i stres? Spotkania z rodziną mogą być źródłem nerwów. Zamiast radości i przyjaznej atmosfery często pojawiają się kłótnie, napięcia i hejt. Zarzewiem mogą się stać m.in. spotkania z dawno niewidzianymi członkami rodziny, rozmowy o polityce czy religii albo niezręczne, osobiste pytania przekraczające granice prywatności. W stresie mogą się...
hejt przykłady
Fakespot - strona internetowa, która pomaga śledzić fałszywe recenzje - szacuje, że więcej niz 30 proc. opinii na stronach marek tj. Amazon czy Walmart to fikcja generowana głównie przez roboty lub osoby, którym zapłacono za napisanie dobrych recenzji. W zeszłym miesiącu BuzzFeed News również pisał o fałszywych recenzjach, które nękają...